søndag den 10. oktober 2010

Fra adoptionsblog til en lidt blandet blog...

Nå... nu er jeg altså gået hen og er blevet lidt afhængig af at nærstudere diverse modeblogs, og så kan man jo ikke undgå andet end selv at blive lidt inspireret :)
Så derfor har jeg besluttet mig for at denne blog, som jeg egentlig oprettede fordi vi skal adoptere en dejlig lille nougatbaby fra sydkorea (når det engang bliver vores tur på ventelisten altså) gerne må blive fyldt ud med lidt sjov og spas i mellemtiden... det vil være ALT det jeg hungrer efter og bare ikke KAN leve uden.. dét der kommer med hjem i indkøbsposen og dét der af økonomiske grunde,desværre, får lov til at blive tilbage i butikken selv om det kalder mit navn nok så højt  - tøj, makeup, boligindretning, bøger und so weiter..

Da jeg arbejder i butik med uniform, er jeg lidt i tvivl om, hvor mange "dagens" foto (som jeg kan se der er meget udbredte på andre blogs) der kommer - men jeg vil forsøge at gøre det lidt spændende for eventuelle læsere at følge med alligevel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.