torsdag den 14. oktober 2010

Goodie-bag fra Schwarzkopf

Jeg fik en lille goodie-bag den anden dag på arbejdet, af en sælger fra Schwarzkopf <3 <3   Jeg ELSKER simpelthen at få uventede gaver.. - men hvem gør ikke det :)
Den indeholdte den kendte hårlak og volume mousse fra Poly swing, et nyt produkt fra got2be - guardian angel heat protection spray og en shampoo + balsam fra Gliss serien - Liquid silk gloss, som lover "up to 130% more shine"   !!!!!    Nu har jeg testet shampoo og balsam i en uges tid snart, og jeg syntes da, at mit hår måske skinner en anelse mere en det plejer, men ikke lige 130% ekstra !!??  - måske skal jeg gi forsøget lidt længere tid?? he he..  men bortset fra det, så er det nu en meget lækker shampoo og balsam og jeg syntes håret dufter dejligt bagefter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.