mandag den 18. oktober 2010

Nyeste køb

Jeg bliver altså nødt til at eje et par chinos...  hele min bukse-garderobe består kun af stramme jeans og leggins.. så derfor ovenstående fra Sisters point og så røg der lige to grand dad t-shirts med fra papfars pige :)
- købt på lachica.dk

Opdatering:  De er nu hurtige, derinde ved lachica :)   - Jeg bestilte mandag aften og fik min pakke onsdag... så det er super dejligt at det ikke tager lige så lang tid som f.eks H&M kan være om det :)  Men desværre sad de chinos bare ikke særlig godt på mig.. jeg syntes de var alt for høje og løse i taljen - måske er det bare en vanesag, men de røg i hvert fald retur..  De to bluser var rigtig fine, så de var en keeper..  Men altså så fortsætter jagten på de rigtige chinos ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.