søndag den 23. januar 2011

Mirakler...

Der er sket noget ganske ganske særligt hjemme ved os...
Noget som vi overhovedet ikke havde set komme..
Et lille mirakel <3

Fredag d. 21.01 skulle jeg tisse.. og så var det lige at jeg dagen forinden havde opdaget at jeg havde 1 stk. graviditets-test til at ligge i gemmerne..  Tænkte at den ku jeg da ligeså godt få brugt, så den ikke lå og gloede på mig længere!! - datoen på den var endda udløbet med næsten et år..
Og til stor chok - forbavselse og undren dukkede der to streger op.. hvor vildt!!
Jeg har aldrig i mit liv præsteret at stå med en graviditets-test der kunne vise de 2 famøse og eftertragtede streger.. Meeeeen testen var jo også for gammel, måske ku det godt ha noget at sige - tænkte jeg :)
Jeg viste den til manden da han kom hjem kort tid efter, og han mente bestemt også, at det måtte være fordi den var for gammel..  Så mig ned på apoteket efter nye..
En times tid efter tog jeg så en ny, og den viste også positiv!!






Vi er totalt rundt på gulvet og ved ikke helt om vi tør tro på det eller ej..  Vi havde jo ligesom givet afkald på et biologisk barn og har været lidt over 9 måneder på venteliste til en lille koreababy, så det her havde vi bare slet slet ikke set komme!!!

Jeg har bestilt en tid ved min læge i morgen (mandag) og så må vi se hvad hun siger!!  - vil også lige prøve at ringe til fertilitetsklinikken vi var tilkoblet og høre hvad de siger  ( har hørt lidt om, at de nogen gange tilbyder, at man kan komme op og få en tidlig scanning )

Vi har ikke fortalt vores forældre det endnu.. Dels fordi, vi godt ku tænke os at få det bekræftet en ekstra gang af kyndige mennesker, og så overvejer jeg lidt, om man skulle tage fusen på dem og fortælle det på en speciel måde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.