fredag den 10. juni 2011

Så drager vi i sommerhus....

I dag tager hunden og jeg med mine forældre i sommerhus... Lars kommer i morgen...  Og jeg glæder mig bare SÅ meget!!   - så skal der bare rigtig slappes af :o)

- Jeg har dog en lille skjult agenda..  jeg skal liiiiige ha overtalt min mor til at vi skal et smut forbi IKEA imorgen, da jeg altså bliver nødt til at købe de her 2 ting til det kommende børneværelse..  - eller i hvertfald kigge på dem ;)

Gulliver puslebord 599,-

Trofast opbevaringskombination med bokse : 564,-

Altså, egentligt er det sikkert alt for tidligt, at jeg begynder at indrette værelse, og pengene er faktisk ikke så store i den her måned, så det ville faktisk være mest fornuftigt at vente til juli el. august måned.... men jeg kan altså simpelthen ikke styre den shopaholic-trang jeg har fået i forbindelse med at jeg er gravid!!
Og så har jeg har også flere gode argumenter for, hvorfor det lige nøjagtigt skal være allerede nu, at det skal købes :

jeg ved liiige præcis hvor det skal stå henne på værelset....

Nu er jeg jo i Aalborg i forvejen, og så kan man jo ligeså godt  - vi sparer jo masser af benzin :)

Det er jo aldrig til at vide, om jeg får så meget vand i kroppen i den snarlige sommerhede, at jeg ikke kan bevæge mig ud af stedet...  så er det jo bedre, at det meste er klaret, ik´??

Tænk hvis det blev udsolgt, inden vi kom afsted :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.