lørdag den 23. juli 2011

Projekt børneværelse..

Jeg skal jo ud og hente tallerkenrækken i morgen (hvis hun da stadig vil sælge.... det skal hun sgu )  Og jeg glæder mig SÅ meget til at få den hjem...  er dog lidt i tvivl om den bliver for voldsom ind til smuksakkens værelse  - det håber jeg ikke!!
Jeg var i Herningcenteret i dag med manden og jeg fik købt lidt bøger til at fylde i den...  Nu regner jeg jo ikke med at skulle læse historier for hende lige med det samme... men det ser da dumt ud, hvis den bare hænger og er tom!!?

Jeg har også fået lidt forskellige bamser hjem - bestilt fra trendsales og dba.dk...  måske er jeg lidt en copycat, men det ser så fint ud, som de sidder der ovenpå tallerkenrækken - vist i et tidligere indlæg, syntes jeg :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.