mandag den 11. juli 2011

Shop-aholic baby...-mor



Og så er jeg forresten gået totalt shop-amok de sidste par dage...  vel at mærke i tøj til mig selv, hvilket jo egentlig ikke er det smarteste at bruge penge på, da jeg snart har rundet de 10+ kilo ( og egentlig mest af alt  drømmer om at kunne begynde at løbe og lave alt muligt for at smide de ekstra kg )   Men her kommer mine indkøb fra den sidste uges tid og frem til nu :

Oversize t-shirt fra Pieces..  Har ikke modtaget den endnu, men den var billig og jeg elsker både farverne og striberne, og drømmer om at den vil pynte på mig, når jeg er tilbage i topform :)
Tilføj billedtekst
Kernelæder-taske  købt fra ny via trendsales...  Jeg har længe sukket efter en cross over i kernelæder, når jeg har set den ene smarte pige efter den anden komme gående inde i byen... men har bare ikke kunnet finde nogen selv!!  - Er det ikke altid sådan??  - Nå, men jeg forelskede mig i denne smuksak, og jeg er sikker på,  at vi bliver de bedste venner... jeg skal bare lige finde ud af , om jeg mon skal behandle hende med noget inden hun bliver taget i brug??
Og så denne skjorte fra Victorias secret...  
Tilføj billedtekst
Tilføj billedtekst
Regnjakke fra Danefæ...  Jeg nægter altså at traske mere rundt i det grimme  grønne sæt fra Ocean  jeg har liggende...  det gør jo ikke noget godt for én - udover at holde mig tør selvfølgelig :)  Der var bare så pokkers mange valgmuligheder i forskellige farver så det var umuligt for mig at bestemme mig...  Så derfor overlod jeg valget til manden min, og så var det bare med at finde den billigst muligt på nettet...  Jeg købte den sidste de havde på cargo-shop til 769,- mener jeg det blev  - og gratis fragt :)   Nu skal den bare komme med postmanden og så er jeg bare KLAR til det danske sommervejr..   hvis ellers min mave kan være i den??
Lige top i meleret jersey med bryderryg 59,95 H&M
Finstrikket cardigan 129,- H&M
Lige model med skjult hætte i kraven og skjult løbegang i taljen. Lommer foran med klap og knaplukning. Spændetamp og knap i ærmerne for regulérbar længde 129,- H&M
Finstrikket cardigan 129,- H&M
Bukser i sweatshirtkvalitet med kant og løbegang i taljen 179,- H&M
Lang top i blød jersey 49,95 H&M
Ballerina i imiteret ruskind med dekorativ, imiteret lædersløjfe. Satinfor. Gummisål  179,- H&M

En lækker blød Maternity cardigan fra Topshop..  Jeg har dog sat den til salg på Trendsales, da jeg syntes at striberne gør mig endnu bredere end jeg allerede er blevet :/









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.