mandag den 6. september 2010

50 ting du ikke vidste om mig

  1. Mit stjernetegn er Krebsen.
  2. Jeg elsker at sove længe.
  3. Jeg køber ca. 3 stykker tøj om måneden.. - måske lidt mere.. ifølge mine kontoudtog
  4. På trods af ovenstående syntes jeg aldrig jeg har noget spændene i mit skab
  5. Jeg drømmer om et "walk in closet".. Så er jeg sikker på at mit tøj ville virke meget mere interessant:)
  6. Jeg elsker gyserfilm..
  7. Men tør aldrig at se dem når det kommer til stykket..
  8. Jeg har 3 brødre.. 1 storebror og 2 lillebrødre
  9. Værste fag i skolen var matematik og fysik
  10. Jeg er en sucker for romantiske komedier
  11. Jeg kan ikke li kaffe 
  12. men jeg elsker duften af det..
  13. Er lidt flov over at indrømme det, men i en alder i slutningen af 20´erne er jeg totalt skudt i twilight sagaen..
  14. og hvis jeg skulle vælge imellem Jacob og Edward ville det helt sikkert blive Jacob :)
  15. Jeg vejede 25 kg. og var 124,5 høj da jeg gik i 4 klasse.
  16. Jeg synger HØJT når jeg kører alene i bilen med anlægget tændt..
  17. også uden at jeg kan teksten på sangen :)
  18. Jeg er meget omsorgsfuld af natur, og har det bedst når jeg ved, at alle i min familie har det godt!
  19. Jeg elsker at tage lange, varme brusebade..
  20. Jeg er 1/4 tysk
  21. og er total elendig til sproget..
  22. Sød svensk lakrids er mit yndlings slik
  23. Julen er min favorit højtid.
  24. Jeg græd i en alder af 17 år da min lillebrors mus døde... det var da sørgeligt!!
  25. Jeg bruger alt for meget tid foran computeren på ingenting..
  26. Har en Kleiner Münsterlænder hund der hedder Molly
  27. hun er opkaldt efter "Den Gamle Fabrik"´s marmelade reklame.
  28. Jeg ville ELSKE at få en hund mere..
  29. Jeg har gået til standard dans i 10 år (da jeg var yngre)
  30. -og jeg dansede herre i alle 10 år :/ 
  31. Jeg har ingen stedsans..
  32. Frank Hvam er min all-time favorit stand upper..
  33. - jeg tror aldrig jeg har grint så meget som jeg gjorde til hans show i 2009 :)
  34. Jeg gik til blokfløjte spil da jeg var lille.
  35. Jeg er tryghedsnarkoman
  36. Ting har det med at gå i stykker i mit nærvær. Glas falder ned fra bordet, stole hopper ud foran mig, dørtrin spænder ben for mig osv. osv.
  37. Jeg elsker at være kreativ
  38. Jeg har akut skriveblokering lige nu.. og aner ikke hvad jeg mere skal skrive!!! - der er faktisk lang vej endnu, til jeg når de 50  (måske jeg sku overveje at ændre overskriften til 40 ting du ikke vidste istedet..)
  39. Jeg er vild med pigenavnet Malou - hvis vi skulle få en pige...
  40. Jeg går ikke med ur.. jeg ville gerne, men syntes bare det ser klodset ud til mig
  41. Jeg elsker Matilde Milkshake med jordbærsmag..
  42. Jeg tror på et liv efter døden...  altså.. der kan jo ikke bare være ingenting, vel?
  43. Jeg har aldrig prøvet at ta stoffer.. heller ikke de uskyldige af slagsen !!
  44. Jeg har aldrig haft et lån i banken, før nu, hvor vi har lånt penge til adoption..
  45. Min drøm ville være engang at åbne en butik med brugskunst.
  46. Forsøger ihærdigt at se klog og koncentreret ud, når folk snakker om vigtige ting, men drømmer egentlig mest af alt om at sidde hjemme og hygge med manden min foran fjernsynet..
  47. Jeg hader at skrælle kartofler og hakke løg!
  48. Mit vasketøj har en tendens til at blive hængende til tørre i alt for lang tid... Jeg har ikke noget mod at vaske det og hænge det op - men at tage det ned igen og lægge på plads er da noget af det værste!
  49. Jeg har (pinligt) let til tårer når det kommer til tv-udsendelser / film!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.