lørdag den 6. november 2010

Nicehair.dk

Jeg bliver altså nød til at rose nicehair.dk for deres vildt hurtige levering... jeg bestilte onsdag morgen og torsdag morgen modtog jeg pakken på mit arbejde... - så kan det vist ikke blive meget bedre :)  Og oveni hatten fik jeg en lille ekstra ting med fordi jeg angav min arbejdsplads som leveringsadresse...

Her er hvad jeg købte:
3 stk. stærke hairclips i stærk plastik fra ghd

Perfekte til når jeg glatter mit hår. 59,-


Blax Hårelastikker gennemsigtig
Med BLAX hårelastikker kan du sætte håret dag efter dag uden elastikken bliver slap. BLAX er skånsom mod håret og sørger for at håret sidder perfekt hele dagen. Velegnet til både børn og voksne. BLAX er lavet i genanvendeligt plastic i et stykke, uden metal som ødelægger håret. 59,-


Sebastian Volupt Shampoo + conditioner
Giv håret mere fylde og volumen og bevar samtidig blødheden. Indeholder revolutionerende partikler med en særlig polstrende effekt som effektivt opbygger en smuk, blød volumen, uden at tynge håret takket være den vægtløse micro-lite-teknologi. Med naturlig bambus-ekstrakt som sikrer at håret får ekstra volumen og blødhed. 289,-
Essie Neglelak BBF Best Boyfriend 79,-
Essie Neglelak Playa Del Platinum 79,-

Essie Neglelak Tart Deco Creamy Coral  79,-

1 kommentar:

  1. Jep, er også fan af det site. Og bruger også Blax-elastikker, køber Essie-lakker dér m.m.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.