søndag den 15. maj 2011

Lidt kreativ




Jeg er ved at støvsuge nettet for hyggelige indretningstips til det kommende børneværelse... som skal huse en lille pige :)   - og så faldt jeg lige over denne her smuksak af en DIY   "TILLYKKE- ranke"...
Den blev jeg simpelthen nødt til at eje, til når vi skal holde børnefødselsdag engang ude i fremtiden..  tænker også på at lave én til min niece og nevø til deres fødselsdage..  Syntes simpelthen den er så fin :)  - og man kan jo altid lave den i noget andet papir, hvis man lige ligger inde med noget man syntes ville passe bedre.....
- Så nu vil jeg klippe videre samtidig med at jeg studere hende Lonni´s blog færdig :o)

- nå, jeg kan ikke finde ud af at vedhæfte bloggen som link, men adressen er :
 http://lonni.dk/diy-tillykke-ranke/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.