søndag den 29. maj 2011

Malika & Rosa...

Jeg ved ikke helt hvad der sker med mig for tiden... mit shoppe-gen vokser vist samtidig med maven :)
- Og det er sådan lidt shopaholic-fornemmelser jeg har mig...  føler bare at jeg er nødt til at eje dét og dét, og så vil jeg lave dét og dét til det kommende børneværelse, men for at kunne dét, er jeg nød til at købe... det er ligesom lidt en ond spiral tror jeg... håber at det går over lige om lidt :/

Jeg er blevet vildt forelsket i en bestemt slags uglepuder fra Kind by Nature... jeg har købt én over trendsales som jeg glæder mig til at modtage.. Se ovenstående :)

Og så besluttede jeg mig lige for, at sådan nogle i nogenlunde samme stil, burde jeg da også selv kunne lave, så min lille kommende smuksak kan få en hel flok af ugle-puder på hendes værelse...  Håber ikke at hun bliver skræmt af ugleøjnene :o)

Har netop købt et helt lager af stof på Malika & Rosa - og filt hos panduro hobby..   så skal det bare smugles forbi manden når det ankommer..  og jeg glæder mig til at komme igang :)

Her er hvad der kom i kurven :










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.